بهترین سایت ها برای انتخاب رنگ کدام اند؟

بهترین سایت ها برای انتخاب رنگ کدام اند؟

behzad sepehri

در طراحی گرافیک مخصوصا طراحی رابط کاربری ، اکثر مواقع باید از رنگ ها استفاده می کنیم. اما انتخاب رنگ و البته رنگ مناسب کار دشواری است. به همین منظور و برای راحتی کار در طراحی ، سایت هایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها رنگ دلخواه و مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین سایت ها برای انتخاب رنگ می پردازیم.

بهترین سایت ها برای انتخاب رنگ

اولین چیزی که باعث می شود کاربران با یک طرح یا یک سایت ارتباط برقرار کنند و دوست داشته باشند زیبایی و رنگ بندی مناسب آن است. پس رنگ ها در جذابیت یک طرح نقش بسیار موثری دارند. در این بخش از مقاله تعدادی از بهترین سایت ها برای انتخاب رنگ را معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید طرح های خودتان را جذاب تر کنید.

Flat UI Colors

در سایت flat ui colors  پالت های رنگی مختلفی وجو دارد. در این سایت می توانید هر رنگی را که مورد نیازتان است را انتخاب کنید. در این سایت برای استفاده از رنگ مورد نظر تان کافی است روی رنگ کلیک کنید. با کپی کردن کد رنگ می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

color.adobe

color.adobe یکی از بهترین سایت ها جهت انتخاب رنگ استو تحت پوشش شرکت ادوبی می باشد. در این سایت رنگ ها در چهار حالت مختلف RGB ، CMYK ، HSV و LAB ارائه می شوند. بنابراین در سایت adobe.color می توانید در هر حالتی که می خواهید رنگ مورد نظر خودتان را پیدا کنید. کد رنگ مورد نظر خودتان را کپی کنید و در طرح ها از آن استفاده کنید.

پیشنهاد برای مطالعه : هر آنچه که درباره طراحی رابط کاربری باید بدانید

Paletton

paletton از قدیمی ترین سایت ها برای انتخاب رنگ است که طراحان زیادی از آن استفاده می کنند. در این سایت می توانید رنگ خودتان را انتخاب کنید و پیش نمایش رنگ را در داخل یک مربع مشاهده کنید.

Material UI Colors

سایت material ui colors  نیز یک سایت خوب برای انتخاب رنگ می باشد. در این سایت رنگ ها به حالت های HEX ، RGB و RGBA موجود هستند. در این سایت هم می توانید رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با کپی کردن کد رنگی از آن استفاده کنید. در این سایت همچنین می توانید میزان شفافیت و تیرگی رنگ را ما بین 50 و 900 انتخاب کنید.

پیشنهاد برای مطالعه : طراحی گرافیک چه اهمیتی برای موفقیت کسب و کارها دارد؟

Color Picker

سایت  color picker یکی از سایت ها خوب برای انتخاب رنگ است. در این سایت رنگ مورد نظر خود را انتخاب می کنید و کد رنگی برای  سه حالت RGB ، HEX  و RSL را برای شما نمایش می دهد. به راحتی می توانید در هر حالتی که خواستید کد رنگی را کپی کنید و در طرح های خودتان از آن استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت های انتخاب رنگ را به شما معرفی کنیم. امیدوارم بتوانید با استفاده از این سایت ها بتوانید رنگ دلخواه و ایده آل خودتان را پیدا کنید و در طرح های خود از آن استفاده کنید.شما هم اگر سایت های دیگری برای انتخاب رنگ می شناسید معرفی کنید تا با بقیه دوستان به اشتراک بگذاریم.

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *