بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو کدام اند؟

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو برای جذب ترافیک بیشتر

behzad sepehri

ویدئو مارکتینگ یا همان اشتراک گذاری ویدئو یک روش عالی برای بازاریابی اینترنتی می باشد. اشتراک گذاری ویدئو در سایت های اشتراک ویدئو بسیار حائز اهمیت می باشد. با اشتراک گذاری ویدیو می توانید حرفه و تخصص خودتان را به خوبی برای کاربران معرفی کنید.

همچنین می توانید با اشتراک گذاری ویدیو ها ترافیک سایت خودتان را افزایش دهید. می توانید با به اشتراک گذاشتن ویدئو ها کسب درآمد کنید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو ایرانی و خارجی بپردازیم. سایت هایی که برای  شما معرفی می کنیم همگی رایگان هستند. می توانید به راحتی ویدئو های خودتان را در این سایت ها به اشتراک بگذارید.

سایت های ایرانی اشتراک گذاری ویدئو

در حال حاضر سایت های با کیفیت و محبوب زیادی وجود دارد که امکانات فراوانی دارند و  می توانید از طریق آن ها ویدئو های خودتان را به اشتراک بگذارید. کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانند به راحتی محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند. در این قسمت به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو در ایران می پردازیم.

آپارات

به احتمال زیاد با شنیدن اشتراک گذاری ویدئو اولین سایتی که به ذهنتان می رسد آپارات است. آپارات جزو بهترین و محبوب ترین سایت های ایرانی اشتراک گذاری ویدئو می باشد. در آپارات ویدئو های به اشتراک گذاشته شده در موضوعات مختلف دسته بندی شده اند به همین دلیل پیدا کردن ویدئو مورد نیاز برای کاربران بسیار راحت است.

مهم ترین دلیلی که باعث محبوبیت آگارات شده است داشتن محیط بسیار جذاب و ساده آن است. در سایت آپارات کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. با عضویت در سایت آپارات و به اشتراک گذاشتن ویدئو های خودتان می توانید به افزایش ترافیک سایت تان کمک کنید.

سایت آپارات دارای ویژکی های زیادی می باشد از جمله:

  • داشتن زیرنویس.
  • داشتن پخش زنده.
  • آپارات اپلیکیشن موبایل نیز دارد.
  • میتوان آمار بازدید روزانه ، ماهانه و سه ماهه را مشاهده کرد.
  • میتوان بازدید ویدئو را به صورت پولی افزایش داد.

mp4

سایت mp4 هم یکی از سایت های خوب در زمینه اشتراک گذاری ویدئو است اما نسبت به سایر سایت های اشتراک گذاری ویدئو رتبه کمتری دارد. این سایت داری دسته بندی هایی همچون بازی ، انیمیشن ، آشپزی ، آموزشی ،اطلاعات عمومی و ایرانگردی ، مذهبی و … می باشد. از مزیت های این سایت می توان به داشتن بخش کودک ، سرعت بالا در بارگذاری ویدئو ها و امکان بارگزاری ویدئو ها با کیفیت 1080 اشاره کرد.

نمایش

یکی دیگر از سایت های خوب برای اشتراک گذاری ویدئو ها سایت نمایش است. این سایت دسته بندی های مختلفی دارد از جمله موسیقی ، هنری ، طنز ، انیمیشن ، سلامتی ، بانوان و … . یکی از ویژگی هایی که سایت نمایش دارد این است که  می توانید به روش های مختلفی ویدئو های خودتان را آپلود کنید. علاوه بر آپلود ویدئو با کامپیوتر می توانید ویدئو مورد نظر خودتان را در تلگرام یا اینستاگرام منتشر کنید و سپس با دادن لینک آن ها در سایت نمایش ویدئو را آپلود کنید.

جعبه

یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو سایت جعبه است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. در سایت جعبه می توانید ویدئو های خودتان را آپلود کنید و با اشتراک گذاری ویدئو ها در شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید. نحوه کسب درآمد در این سایت به این صورت است که به ازای هر هزار بازدید از ویدئو های تان دو هزار تومان دریافت می کنید.

دالفک

سایت دالفک یکی از بهترین سایت ها در زمینه اشتراک گذاری ویدئو می باشد که می توانید از طریق آن کسب و کار خودتان را به خوبی معرفی کنید. سایت دالفک امکان آپلود ویدئو از یوتیوب را نیز دارد. یکی از معایبی که این سایت دارد کم بودن سرعت پخش آنلاین ویدئو هاست و نمی توان در قسمت توضیحات لینک قرار داد.

میهن ویدئو

میهن ویدئو یک سرویس اشراک ویدئو به صورت رایگان است که فعالیت خود را از دی ماه سال 1393 آغاز کرد است. این سایت دسته بندی های متنوعی همچون تاریخی ، گردشگری ، پزشکی ، دوربین مخفی، انیمیشن و … دارد. یکی از بزرگترین معایبی که سایت میهن ویدئو دارد این است که نمی توان کیفیت ویدئو ها را برای نمایش تنظیم کرد.

امکانات سایت میهن ویدئو

  • امکان آپلود ویدئو از آدرس (بدون کاهش پهنای باند اینترنت شما) وجود دارد.
  • می توان گزارش آماری پیشرفته شامل تعداد پخش ویدئو , تعداد لایک و… را مشاهده کرد.
  • امکان نمایش ویدئوها در سایت شما به صورت باکس و اسلاید وجود دارد.
  • امکان کسب درآمد از تبلیغات ویدیوها وجود دارد.
  • می توان در قسمت توضیحات لینک قرار داد.

شبکه ما

سایت شبکه ما هم یک سایت خوب برای اشتراک گذاری ویدیو و کسب درآمد می باشد. در این سایت امکان آپلود ویدئو از یوتیوب و امکان اشتراک گذاری ویدئو ها در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

تماشا

سایت تماشا یک سرویس اشتراک ­گذاری رایگان ویدیو است که با هدف ایجاد یک محیط سالم و امن در جهت اشتراک محتواهای ویدیویی راه اندازی شده است. تماشا سرور های پر سرعت و قدرتمندی دارد. در این سایت می توانید ویدئو های خود را بدون اینکه حجم شان را کاهش دهید آپلود کنید.

همچنین می توانید ویدئو های خودتان را از دیگر سایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات ، یوتیوب و … آپلود کنید. از عمده ترین معایب سایت تماشا می توان به نداشتن اپلیکیشن موبایل و عدم  امکان کسب درآمد از این سایت و حک شدن لوگو تماشا روی ویدئو ها در زمان پخش اشاره کرد.

نماشا

سایت نماشا یکی از بهترین سایت ها برای اشتراک گذاری ویدیو می باشد. در این سایت می توان از سایر سایت ها ویدئو آپلود کرد. نماشا سرور های قدرتمند و پر سرعتی دارد و می توان در این سایت ویدئو های 360 درجه را آپلود کرد.

از معایب سایت نماشا هم می توان به عدم امکان کسب درآمد از طریق آپلود ویدئو ، نداشتن پخش زنده و نداشتن اپلیکیشن اشاره کرد.

سایت های خارجی برای اشتراک گذاری ویدیو

سایت های خارجی زیادی در زمینه اشتراک گذاری ویدئو وجود دارد. اما ما در اینجا تعدادی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در خارج از ایران را معرفی می کنیم.

youtube

معروف ترین و محبوب ترین سایت خارجی برای اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب است، که اکثر ما با این سایت آشنایی داریم. در سایت یوتیوب هیچ محدودیتی برای تعداد ویدئو های آپلود شده وجود ندارد. همچنین یوتیوب یکی از بهترین سایت هایی است که در آن می توان با به اشتراک گذاشتن ویدئو کسب درآمد کرد.

vimeo

vimeo یک سایت اشتراک گذاری ویدیو است که در آن فیلم های کوتاه را به اشتراک می گذارند. این سایت ویدئوهایی را در دسته بندی های موسیقی ، رقص ، فیلمبرداری و … پوشش می دهد.

metacafe

metacafe یکی از سایت های بسیار خوب برای اشتراک گذاری ویدئو است. این سایت یکی از قدیمی ترین سایت های اشتراک ویدیو می باشد که قبل از یوتیوب تاسیس شده است. تمرکز اصلی این سایت بر روی کلیپ های کوتاه نود ثانیه ای است. سایت metacafe دارای دسته بندی های متنوع از جمله کمدی ، انیمیشن ، ورزش ، حیوانات ، دنس و … می باشد.

d.tube

سایت d.tube بدون تبلیغات است و این نکته باعث شده است کاربران زیادی از این سایت استقبال کنند. در این سایت به راحتی می توانید ویدئو های خودتان را آپلود کنید. سایت d.tube  توسط steem  ، ipfs ، tube  و asksteem پشتیبانی می شود.

از دیگر سایت های خارجی برای اشتراک گذاری ویدئو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

twitch

veoh

photobucket

megavidmovie

hulu

99gag

dailymotion

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *