معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی

behzad sepehri

با گسترش کسب و کارهای آنلاین و فعالیت در فضای مجازی روز به روز بر تعداد شغل های اینترنتی افزوده می شود. یکی از بهترین راه هایی که برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد فریلنسری یا به اصطلاح دور کاری می باشد. فریلنسری با توجه به مزایایی که نسبت به کارهای اداری و دفتری دارد خواهان زیادی دارد. روز به روز تعداد افرادی که به صورت فریلنسری کار می کنند افزایش پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی بپردازیم ، تا بتوانید با استفاده از سایت های معرفی شده درآمد خودتان را افزایش دهید.
قبل از اینکه به معرفی سایت های فریلنسری بپردازیم بهتر است کمی بیشتر با واژه فریلنسر و مزایا و معایب آن آشنا شویم.

فریلنسر چیست؟

فریلنسر یا دور کار به بیان ساده به شخصی گفته می شود که به صورت پروژه ای و از راه دور برای یک شرکت یا کارفرما کار می کند. فریلنسر با توجه به مهارتی که دارد کارفرمای خودش را انتخاب می کند و تصمیم میگیرد که برای چه کسی کار کند. به دلیل همین آزادانه بودن شرایط کاری فریلنسری افراد زیادی مشتاق به کار کردن به این صورت هستند ، لذا روز به روز به تعدا فریلنسر ها افزوده می شود.

درآمد فریلنسری چقدر است؟

درآمد فریلنسری با توجه به مهارت هایی که یک فریلنسر دارد و نوع پروژه هایی که می گیرد متفاوت است. همچنین به طرف قرارداد و کارفرما بستگی دارد از این رو نمی توان قیمت دقیق و معینی را برای شغل فریلنسری در نظر گرفت.

فریلنسر کیست؟ و درآمد فریلنسری چقدر است؟
فریلنسر کیست؟ و درآمد فریلنسری چقدر است؟

 مزایای فریلنسری چیست؟

  • برای خودتان کار می کنید و رئیس خودتان هستید.
  • نیاز نیست در یک مکان خاصی باشید تا بتوانید کار خود را انجام دهید.
  • می توانید کارفرمایان دلخواه خود را انتخاب کنید و هر پروژ ای که دلتان می خواهد قبول کنید.
  • تنوع کاری بالایی دارید و هر زمان که بخواهید می توانید کار کنید.
  • درآمد شما بستگی به میزان تلاش خودتان دارد.می توانید به کارهای روزانه و شخصی خودتان رسیدگی کنید.

معایب فریلنسری چیست؟

  • در ابتدای کار کمی سخت خواهد بود که تنها از این طریق کسب درآمد داشته باشید.
  • تمام کارهای پروزه را فقط باید خودتان انجام دهید.
  • بیمه و مزایا نخواهید داشت و بازنشسته نمی شوید.
  • ممکن است مدتی را بیکار باشید و هیچ پروژه ای نداشته باشید.

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

در این قسمت سعی کردیم به معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی بپردازیم. شما می توانید با استفاده از این سایت ها با توجه به مهارت هایی که دارید پروژه های مناسب و دلخواه خودتان را انجام دهید و به صورت فریلنسری مشغول به کار شوید.

معرفی سایت فریلنسری پونیشا
معرفی سایت فریلنسری پونیشا

سایت پونیشا

پونیشا یکی از سایت های بزرگ فریلنسری است که هزاران فریلنسر و کارآفرین در آن ثبت نام کرده اند. در سایت پونیشا می توانید به صورت فریلنسر مشغول به کار شوید یا برای طرح ها و پروژه های خود از فریلنسر های مجرب بهره ببرید. سایت پونیشا زمینه هایی مانند برنامه نویسی، گرافیک ، تولید محتوا ، بازاریابی ، ترجمه، نویسندگی و … را پوشش می دهد.

معرفی سایت فریلنسری ایرانی انجام میدم
معرفی سایت فریلنسری ایرانی انجام میدم

سایت انجام میدم

سایت انجام میدم یکی از سایت های پرطرفدار و پر کاربرد در زمینه فریلنسری است که در آن می توان به راحتی پروژه های دلخواه را ایجاد کرد. همچنین در انجام میدم می توانید از فریلنسر های فراوانی که در سایت ثبت نام کرده اند استفاده کنید. همچنین فریلنسر ها می توانند پروژه های دلخواهی که در زمینه تخصص آن ها می باشد را قبول کنند و مشغول به کار شوند.

یکی از نکاتی که در مورد سایت انجام میدم وجود دارد و باعث جذابیت این سایت شده است ، محیط شفاف و استفاده راحت از آن است که فریلنسر ها را به سمت خود جذب می کند. سایت انجام میدم زمینه های مختلفی مانند بازاریابی ، تبلیغات ، نویسندگی ، تولید محتوا ، برنامه نویسی ، گرافیک و… را پوشش می دهد.

معرفی سایت فریلنسری ایرانی پارسکدرز
معرفی سایت فریلنسری ایرانی پارسکدرز

سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز با داشتن سابقه ای 12 ساله و انجام 45 هزار پروژه موفق یکی از سایت های قوی و مطرح در زمینه فریلنسری است. همچنین بیش از 154 هزار متخصص در سایت پارسکدرز مشغول به فعالیت هستند. این اعداد و ارقام بالا نشان دهنده اعتبار و قدرت سایت پارسکدرز می باشد. در این سایت خدماتی در زمینه های تولید محتوا، برنامه نویسی ، تایپ و… انجام می شود.

معرفی سایت فریلنسری ایرانی دور کار
معرفی سایت فریلنسری ایرانی دور کار

سایت دورکار

سایت دورکار با داشتن حدود 20 هزار فریلنسر و 3500 کارفرما در حال فعالیت است. در سایت دور کار می توانید هم به عنوان کارفرما هم به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید. کارفرما ها می توانید با بررسی نمونه کارهای ارائه شده توسط فریلنسر ها کار خود را به بهترین ها بسپارند.
تنوع کاری در دور کار بسیار بالاست و می توانید بسیاری از کارهایی که در شرکت ها انجام می شود را به صورت دورکاری و در خانه انجام دهید. از خدمات این سایت می توان به طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، ترجمه و نویسندگی ، طراحی گرافیک و … اشاره کرد.

معرفی سایت فریلنسری ایرانی تایپ ایران
معرفی سایت فریلنسری ایرانی تایپ ایران

سایت تایپایران

سایت تایپایران اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تایپ در ایران می باشد. این سایت بیش از 140 هزار کاربر و 350 هزار پروژه انجام شده دارد. سایت تایپایران پروزه هایی با موضوعات تایپ در ورد ، صفحه آرایی ، تحقیق و مقاله ، پاورپوینت ، تایپ از فایل صوتی و … را پوشش می دهد.

معرفی سایت فریلنسری ایرانی کاریشه
معرفی سایت فریلنسری ایرانی کاریشه

سایت کاریشه

سایت کاریشه جزو بهترین سایت های فریلنسری ایرانی است که اپلیکیشن موبایل هم دارد. همین موضوع باعث شده است سایت کاریشه با سایر سایت های فریلنسری متمایز باشد. کاریشه خدماتی مانند طراحی ui و ux ، برنامه نویسی موبایل ، برنامه نویسی سایت، ترجمه و نویسندگی ، طراحی لوگو و بنر و … را برای فریلنسر ها ارائه می دهد.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

اگر بتوانید به صورت درامد داشته باشید می توانید درآمد خود را چندین برابر کنید. به همین دلیل برخی از فریلنسر ها تمایل دارند که به صورت دلاری کسب درآمد کنند. شما هم اگر مایل باشید که به صورت دلاری کسب درآمد کنید ، می توانید از سایت های فریلنسری خارجی معتبر استنفاده کنید. در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی می پردازیم.

معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی Freelancer.com
معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی Freelancer.com

Freelancer

سایت freelancer یکی از قدیمی ترین سایت های فریلنسری خارجی می باشد. سایت فریلنسر با ارائه خدمات متنوع برای فریلنسر ها ، یکی از بهترین سایت ها برای فعالیت فریلنسر ها می باشد. این سایت خدمات فراوانی همچون طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، برنامه نویسی ، طراحی لوگو ، بازاریابی و … را در بر می گیرد.

معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی 99designs
معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی 99designs

99designs

سایت 99designs بهترین سایت برای طراحان است. در این سایت هر دو ثانیه یک بار یک طرح جدید به تعداد طرح های انجام شده اضافه می شود. در حال حاضر بیش از 97 میلیون طراحی در این سایت ثبت شده است. سایت 99designs خدماتی از قبیل طراحی لوگو ،طراحی وب سایت و طرح های گرافیکی را پوشش می دهد.

معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی Upwork
معرفی بهترین سایت فریلنسری خارجی Upwork

Upwork

سایت upwork یکی از بزرگترین سایت های فریلنسری با پشتیبانی بسیار قوی است که خدمات فراوانی را برای فریلنسر ها ارائه می دهد.این سایت دارای بیش از 13 میلیون فریلنسر و 5 میلیون مشتری می باشد.

معرفی سایت فریلنسری خارجی Envato
معرفی سایت فریلنسری خارجی Envato

Envato

سایت انواتو یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های فریلنسری خارجی است که خدمات متنوعی را پوشش می دهد. این خدمات عبارت اند از طراحی قالب سایت ، ساخت گرافیک بازی های کامپیوتری ، انیمیشن ، گرافیک و… .

معرفی سایت فریلنسری خارجی iwriter
معرفی سایت فریلنسری خارجی iwriter

iwriter

سایت iwriter یکی از بهترین سایت های فریلنسری است. می توان این سایت را بزرگترین بازار نویسندگان در نظر گرفت. اگر مهارت نویسندگی بالایی دارید می توانید در این سایت ثبت نام کنید و با بررسی پروژه های موجود در سایت پروژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به کار کنید.

معرفی سایت فریلنسری خارجی Fiverr
معرفی سایت فریلنسری خارجی Fiverr

Fiverr

سایت fiverr یکی از سایت های خوب فریلنسری است اما با سایر سایت های فریلنسری متفاوت است. در این سایت هزینه های پروژه ها از 5 دلار شروع می شود. این سایت یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین سایت ها برای فریلنسر ها است ، که می توانند از طریق آن به راحتی کسب درآمد کنند. همچنین هزینه پروژه های این سایت نسبت به سایت های فریلنسر و آپ وورک بالاتر است.

معرفی سایت فریلنسری خارجی Linkedin
معرفی سایت فریلنسری خارجی Linkedin

Linkedin

linkedin یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ و معروف است و روزانه پروژه های زیادی در آن پست می شود. این شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای مناسب است زیرا میلیون ها شغل تمام وقت و پاره وقت در آن وجود دارد که می توان از این فرصت های شغلی استفاده کرد.

اشتراک گذاری:

13 پاسخ

  1. از مقاله خوب تون ممنونم. من به دنبال سایت های فریلنسری خارجی بودم تا بتونم به صورت دلاری درآمد داشته باشم. با استفاده از مقاله شما تونستم تو این سایت ها عضو بشم و اولین پروژه خارجی خودم رو بگیرم. ممنونم از شما. خسته نباشید.

    1. سلام رضا جان. خیلی خوشحالم که مقاله ما برات مفید بوده. ایشالا پروژه های بیشتری میگیری و به درآمد های عالی میرسی.موفق باشی.

    1. ممنون از نظرت علی جان.خوشحالم که مقاله مون برات مفید بوده.

  2. ممنونم از مقاله خوب تون. آیا این سایت ها به تنهایی برای پروژه گرفتن و کسب درآمد کافی هستند؟

    1. ممنونم از نظر شما خانوم حسینی. در ابتدای کار برای اینکه دست تون روان تر بشه و بتونید پروژه ها رو بهتر مدیریت کنید سایت های فریلنسری خوب هستن. با افزایش مهارت ها تون داخل این سایت ها میتونید پروژه های خوبی بگیرید و درامد خوبی هم کسب کنید.

  3. عالی بود.ممنونم از مقاله خوب تان. به نظر من سایت پونیشا و انجام میدم حرف زیادی برای گفتن دارند و بیشتر فریلنسر ها در این دو سایت مشغول به فعالیت هستند.

    1. سلام علی جان. ممنون از نظر خوبت. بله درسته سایت پونیشا و انجام میدم عالی هستن و فرصت خوبی رو برای پروژه گرفتن برای فریلنسر ها فراهم کردن.

  4. من بین سایت های فریلنسری که جدیدا راه اندازی شدن و پلتفرم خوبی داره https://prokar.ir رو بهتون پیشنهاد می کنم حتما یه سری بزنین

  5. سلام ممنون میشم پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ بومران که یک سایت فریلنسری دورکار هست ر.و به لیست اضافه کنید.

  6. سلام من یه سری پروژه دانشگاهی داشتم توی سایت فریلنسری دوری جاب گذاشتم خوب بود به نظرم برای انجامش

  7. بومران هم یک پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگه که هم بیمه میکنه هم قرارداد میبنده.

    boomrun.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *