بهترین سایت ها برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری

بهترین سایت ها برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری

samad sepehri

در این پست قصد داریم تعدادی از سایت هایی را که می توانید از آن ها برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری استفاده کنید را معرفی کنیم. اگر قصد دارید که طراحی هایی فوق العاده داشته باشید و در ایده پردازی برای طرح های خود به مشکل برنخورید ، توصیه میکنیم حتما از این سایت ها استفاده کنید.

بهترین سایت ها برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از اصول و لازمه های طراحی ، ایده پردازی می باشد. بدون ایده گرفتن یک طراح باید خلاق باشد و ایده های خوبی پیاده کند تا بتواند طرح های فوق العاده ای را طراحی کند.

اما ممکن است ایده پردازی برای برخی از افراد سخت باشد یا ممکن است طرح مورد نظر به گونه ای باشد که نتوان ایده پردازی کرد. بهترین کاری که می توان در این حالت انجام داد ، این است که به سایت هایی مراجعه کنید که در آن ها نمونه کار های طراحی رابط کاربری گذاشته شده است.

بعد از فهمیدن موضوع ایده پردازی و اهمیت آن در طراحی ، حال نوبت می رسد به معرفی بهترین سایت هایی که از آن ها می توانید برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری استفاده کنید. با مراجعه به این سایت ها و مشاهده نمونه کار ها یا خواندن مقالات مرتبط می توانید برای طرح خودتان ، ایده بگیرید و راحت تر تصمیم بگیرید که چه نوع طراحی انجام دهید.

pinterest  بهترین سایت برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری

پینترست شبکه اجتماعی پرطرفدار با سبک منحصر به فردی استکه طراحان زیادی در آن عضو شده اند. اکثر طراحان حرفه ای نمونه کار های خود را در پینترست به اشتراک می گذارند. به همین دلیل طرح های فوق العاده و خلاقانه زیادی در این سایت وجود دارد. شما با عضویت در این سایت می توانید برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری استفاده کنید.

xdguru

xdguru یک منبع بسیار خوب برای طراحان رابط کاربری است. در این سایت نمونه کار های طراحی رابط کاربری برای وب سایت و اپلیکیشن موبایل فراوانی وجود دارد. به طور کلی سایت xdguru با هدف بهبود طراحی رابط کاربری تاسیس شده است.

با مشاهده نمونه کارهای موجود در این سایت می توانید برای پروژه های خود ایده بگیرید.مثلا می توانید از نوع چینش تصاویر ، آیکون های استفاده شده در طرح ، افکت های موجود در طرح و … استفاده کنید.

behance

سایت behance فعالیت خود را از سال 2006 آغاز کرده است و یکی از محبوب ترین سایت ها برای اشتراک گذاری نمونه کار است. روزانه طراحان حرفه ای زیادی نمونه کار های خود را در این سایت به اشتراک می گذارند. شما با عضویت در این سایت و مشاهده نمونه کار های طراحان حرفه ای و خلاق می توانید ایده های خوبی را برای طرح های خودتان پیاده کنید.

dribbble

dribbble یکی از بهترین سایت های برای ایده گرفتن در طراحی رابط کاربری است که طراحان زیادی در آن عضو هستند. می توان گفت dribble یک انجمن برای کمک به طراحان می باشد که طراحان در آن نمونه کار های خود را به اشتراک می گذارند.

در این سایت به راحتی می توانید بهترین نمونه کار ها در زمینه های طراحی سایت ، گرافیک و رابط کاربری را مشاهده کنید و با استفاده از آن ها بهترین طرح ها و ایده ها را پیاده کنید.

themeforest

آخرین سایتی که قصد داریم به شما معرفی کنیم سایت تم فارست است. این سایت ، یک سایت معروف در زمینه های قالب های وب سایت می باشد. طراحان زیادی از سراسر دنیا در این سایت عضو هستند و فعالیت می کنند.

همه طرح ها و قالب های موجود در سایت تم فارست پولی هستند. اما ما به پولی یا رایگان بودن شان کاری نداریم. برای طرح های موجود در سایت یک پیش نمایشی موجوده پس می توانید به راحتی با استفاده از طرح های موجود ایده بگیرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *