تعرفه طراحی گرافیک در سال 1399

تعرفه طراحی گرافیک در سال 1399 به چه صورت است؟

behzad sepehri

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران طبق برنامه که دارد هر سال تعرفه خدمات طراحی گرافیک را اعلام می کند. این تعرفه به منظور پشتیبانی از حقوق طراحان گرافیک و همچنین به منظور مشخص شدن حدود رنج قیمت برای طراحی توسط طراحان گرافیک اعلام می شود. اعلام این تعرفه طراحی باعث راحتی کار طراحان و همچنین سفارش دهنده ها می شود. اما امسال با توجه به وضعیتی که وجود دارد و همچنین وجود بیماری کرونا انجمن صنفی تعرفه ای را اعلام نکرده است و احتمالا با تاخیر اعلام خواهد شد.

به همین منظور انجمن صنفی طراحان در خصوص تعرفه سال 99 بیانیه ای اعلام کرده است که به صورت زیر است.

همکاران محترم؛

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود و همچنین غیر قابل پیش‌بینی بودن تبعات اقتصادی آن، لطفا تا اطلاع ثانوی از تعرفه سال ۹۸ استفاده نمایید.


لازم دانستیم این موضوع را به دوستانی که اطلاع ندارند، اطلاع رسانی کنیم. تا بهتر شدن وضعیت فعلی لطفا از تعرفه سال 98 استفاده کنید.

همچنین شما می توانید تعرفه ما را با تعرفه اعلام شده توسط انجمن صنفی طراحان مقایسه کنید خواهید دید که بسیار مقرون به صرفه است.
ما در سایت فاریاک اولویت را بر روی انجام دقیق تر پروژه ها قرار دادیم. هدف ما این است که هوای جیب شما را داشته باشیم. قصد داریم با ارائه تعرفه های مقرون به صرفه از هزینه های اضافی برای شما جلوگیری کنیم تا راحت تر به هدف تان برسید. از این که کنار ما هستید سپاسگزارم .ممنون از حمایت شما.


اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *