سایت های اشتراک گذاری نمونه کار مخصوص طراحان

سایت های اشتراک گذاری نمونه کار مخصوص طراحان کدام اند؟

samad sepehri

در دنیای نت هر چقدر هم که در یک صنعتی حرفه ای باشید بدون به اشتراک گذاشتن نمونه کار و شناخته شدن نمی توانید به راحتی مشتری جذب کنید و به درآمد برسید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری نمونه کار بپردازیم. با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی نمونه کار های خودتان را به اشتراک بگذارید و جذب مشتری خوبی داشته باشید.

سایت های اشتراک گذاری نمونه کار

افراد زیادی هستند که علی رغم حرفه ای بودن در کارشان به سختی پروژه می گیرند و مشتری های کمی دارند. حتما با خودتان می گویید کسی که کارش حرفه ای است مگر می شود بیکار باشد و نتواند پروژه بگیرد؟ در جواب باید بگوییم بله می شود. بدون به اشتراک گذاشتن نمونه کار ها و شناخته شدن نمی توان در دنیای وب پیشرفت کرد.

در این بخش از مقاله تعدادی از بهترین شبکه های اجتماعی و سایت هایی را که می توانید در آن ها نمونه کار های خودتان را به اشتراک بگذارید را جمع آوری کرده ایم. با استفاده از این سایت ها  می توانید نمونه کار ای خودتان را به اشتراک بگذارید و برای خودتان مشتری جذب کنید.

linkedin

linkedin یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است. این شبکه اجتماعی یک گزینه مناسب برای افرادی است که می خواهند نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارند و مشتری جذب کنند.

instagram  یکی از بهترین ها برای اشتراک گذاری نمونه کار ها

اینستاگرام  یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان و به خصوص در ایران است. می توانید به راحتی در اینستاگرام ثبت نام کنید و نمونه کار های خودتان را به اشتراک بگذارید. با فعالیت مستمر در اینستاگرام و استفاده از هشتگ ها می توانید مشتری های خوبی را برای خودتان جمع آوری کنید.

freelancer

سایت freelancer یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سایت های خارجی می باشد. این سایت خدمات متنوعی همچون طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، برنامه نویسی ، طراحی لوگو و … را پوشش می دهد. اگر شما در یکی از این زمینه ها مهارت کافی داشته باشید می توانید در این سایت ثبت نام کنید و با به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خودتان مشتری جذب کنید.

dribbble

dribbble یک سایت مطرح برای طراحان می باشد. در این سایت هم می توانید کار های خارق العاده و پر از خلاقیت را پیدا کنید و هم با به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خودتان مشتری جذب کنید. اگر طراحی را به صورت حرفه ای انجام می دهید توصیه میکنم حتما در این سایت عضو شوید.

facebook

فیسبوک یکی از قدیمی ترین سایت های مطرح جهان است که طرفداران زیادی دارد. با عضویت در این سایت و با به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خودتان می توانید در جذب مشتری ، موفقیت قابل توجهی داشته باشید.

pinterest

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند است که بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. این شبکه اجتماعی هم همانند اینستاگرام است و می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خودتان استفاده کنید. با استفاده از پینترست می توانید کسب و کار خودتان را گسترش دهید و مشتری جذب کنید.

behance

behance همانند فیسبوک است اما ویژگی ها و امکانات خاص مخصوص به خود را دارد. این سایت اسپانسر های قدرتمندی مانند شرکت ادوبی دارد. این سایت یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری نمونه کار  برای طراحان حرفه ای است که می توانند نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارند.

کلام آخر

سایت های زیادی در دنیای وب برای به اشتراک گذاشتن نمونه کار ها وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد.
در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های اشتراک گذاری نمونه کار را معرفی کردیم.اگر سایت های دیگری را برای به اشتراک گذاشتن نمونه کار می شناسید برای ما معرفی کنید تا با بقیه دوستان به اشتراک بگذاریم.

امیدوارم با استفاده از این سایت ها پیشرفت قابل توجهی در حوزه کاری خودتان داشته باشید و بتوانید مشتری جذب کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *