معرفی بهترین سایت های دانلود آیکون

6 سایت فوق العاده برای دانلود آیکون های جذاب

behzad sepehri

یکی از ابزار های پرکاربرد که در زمینه طراحی گرافیک، مخصوصا طراحی رابط کاربری از آن استفاده می شود آیکون ها هستند. اگر بخواهیم تمامی آیکون هایی که نیاز داریم را خودمان طراحی کنیم بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود. برای راحتی کار باید از منابعی استفاده کنیم که در وقت و انرژی مان صرفه جویی شود. به کمک این سایت ها می توانید آیکون های مورد نیازتان را دانلود کنید و به بهتر شدن طرح یا محتوای خودتان را جذاب تر کنید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود آیکون بپردازیم. پیشنهاد میکنم در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سایت های دانلود آیکون

سایت های دانلود آیکون، آیکون های طراحی شده را در اختیار ما قرار می دهند. به کمک این آیکون ها می توانید محتوا های خودتان را جذاب تر کنید. بهترین فرمت آیکون svg هست چون این نوع آیکون ها به صورت  فایل های برداری ساخته می شوند به همین علت موقع زوم کردن از کیفیت آن ها کم نمی شود. پس می توانید از آیکون ها در هر سایز و اندازه ای استفاده کنید. با دانستن ویژگی ها و اهمیت استفاده از آیکون ها بهتر است به سراغ معرفی سایت های دانلود آیکون برویم.

Flaticon جزو بهترین سایت ها برای دانلود آیکون

flaticon یکی از بهترین سایت ها برای دانلود آیکون می باشد. در این سایت می توانید به  بیش از دو میلیون آیکون دسترسی داشته باشید. در سایت flaticon می توانید به راحتی آیکون های مورد نیاز خودتان را پیدا کنید. سایت فلت آیکون ویژگی های زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. می توانید آیکون های مشابه را به راحتی پیدا کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آیکون ها را صورت رنگی یا سیاه و سفید مشاهده کنید.

در این سایت می توانید با خرید اشتراک آیکون ها را ویرایش کنید و کالکشن های دلخواه برای خودتان جمع آوری کنید. هر چند این سایت به تازگی کشور ایران را تحریم کرده است به شخصه خودم طرفدار سایت flaticon هستم و icon های مورد نیاز خودم را از آن دانلود می کنم.

پیشنهاد ویژه: دانلود مجموعه 700 آیکون فوق العاده برای طراحی

Iconarchive

سایت iconarchive همان طور که از اسمش هم پیداست آرشیوی از آیکون ها می باشد. با استفاده از این سایت می توانید از بین بیش از 730 هزار آیکون ، آیکون مورد نیاز خودتان را پیدا کنید.

Iconfinder

iconfinder یکی از سایت های خوب برای دانلود انواع مختلف آیکون می باشد. این سایت بیش از چهار میلیون آیکون با فرمت svg را پوشش می دهد. به راحتی می توانید آیکون های مورد نیاز خودتان را پیدا کنیدو از آن ها استفاده کنید.

Freepik

freepik یک منبع بسیار عالی برای دانلود آیکون به صورت رایگان می باشد. مطمئنا در این سایت آیکون مورد نظر خودتان را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد برای مطالعه: معرفی بهترین سایت های دانلود عکس برای تولید محتوای حرفه ای

Icons8

icons8 یک سایت بسیار خوب برای دانلود icon با دسته بندی های مختلف می باشد.  در این سایت می توانید آیکون ها را به صورت pack یا همان بسته ای دانلود کنید.

Iconshock

iconshock یک سایت بسیار عالی برای دانلود آیکون می باشد. این سایت 2 میلیون آیکون را پوشش می دهد. همچنین این سایت دارای 400 مجموعه آیکون در بیش از 30 سبک از جمله تخت ، متریال ، رنگی ، ایزومتریک ، ios و …می باشد.

کلام آخر

آیکون ها جزو مواردی هستند که استفاده از آن ها به جذاب تر شدن محتوا کمک زیادی می کنند. در این مقاله، سایت های مناسب برای دانلود و استفاده از آیکون را با هم بررسی کردیم.از این سایت ها آیکون ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

شما چه سایت های دیگری را برای دانلود آیکون می شناسید؟ آیا به قدرت آیکون ها در افزایش جذابیت محتوا اعتقاد دارید؟

اشتراک گذاری:

3 پاسخ

  1. ممنونم از شما.بسیار عالی بود.داخل گوگل پیدا کردن همه آیکون ها سخت بود. من تازه به صورت فریلنسری به عنوان طراح کار میکنم.با این سایت هایی که معرفی کردین هر آیکونی که میخوام رو به صورت پک دانلود میکنم و تو پروژه هام استفاده میکنم.😍😍

    1. سلام دوست عزیز.خوشحالیم که از این مقاله راضی بودین. و ممنون از اینکه مطالب مون رو دنبال می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *