معرفی سایت های تبلیغاتی رایگان

معرفی سایت های تبلیغاتی رایگان

samad sepehri

سلام عرض میکنم خدمت همه کاربرانی که در حال مطالعه این مطلب هستید. همان طور که میدانید تبلیغات بهترین روش برای جذب مشتری و پایدار نگه داشتن هر کسب و کاری می باشد. در این پست از سایت فاریاک قصد داریم به معرفی چند نوع از این سایت های تبلیغاتی بپردازیم که می تواند برای کسب و کارهای شما بازدهی خوبی را به همراه داشته باشد.

قطعا شمایی که در این صفحه هستید به دنبال سایت و یا منابعی هستید که خدمات و یا کسب و کار های خود را به خوبی و به صورت رایگان تبلیغ کنید. سایت هایی که برایتان معرفی میکنیم همگی قبلا تست شده اند و از لحاظ میزان بازدهی که دارند اولویت بندی کرده ایم. پس اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستید توصیه میکنیم حتما از این سایت ها استفاده کنید.

 

چرا استفاده از سایت های تبلیغاتی به نفع ماست؟

 

سایت های تبلیغاتی به دلیل اینکه ثبت آگهی در آن ها رایگان می باشد به همین دلیل مورد توجه اکثر کسب و کار ها قرار می گیرد. می توان آگهی ها را با مبلغی اندک به صورت ویژه ثبت کرد. ثبت نام در سایت های تبلیغاتی بسیار آسان است و حدود 1 دقیقه و یا کمتر زمان می برد. همچنین در این سایت ها می توان از کلمات کلیدی و عنوان های جذاب استفاده کرد تا خواننده را برای خواندن ادامه مطلب تشویق کرد.

 

سایت های تبلیغاتی رایگان

 

در اینترنت سایت های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که کاربران برای معرفی خدمات و محصولات خود از آن ها استفاده می کنند. ما تعدادی از سایت های برگزیده را انتخاب کردیم و در اینجا برای شما قرار دادیم. امیدواریم که با استفاده از این سایت ها فروش محصول ، خدمات و درآمد خودتان را بالا ببرید.

 

1. سایت تبلیغاتی دیوار

دیوار اولین سایتی است که می خواهیم برای شما معرفی کنیم. اکثر ما سایت دیوار را می شناسیم و شاید از آن استفاده هم کرده ایم. استفاده از دیوار بسیار راحت و آسان است چرا که هم می توانید از سایت آن استفاده کنید و هم از اپلیکیشن آن. نکته قابل توجهی که در مورد دیوار وجود دارد این است که شما می توانید هم محصولات خودتان را به فروش برسانید و هم خدمات خود را ارائه دهید تا کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند.

2. سایت تبلیغاتی شیپور

بعد از دیوار شیپور یکی از سایت های معروف ، پرطرفدار و پرکاربرد جهت معرفی و فروش محصول یا خدمات می باشد.

3. سایت ایستگاه

4. سایت نیازمندی ها

5.سایت آگهی 24

6. سایت شهر 24

7. سایت ایران تجارت

8. سایت نیاز روز

9. سایت ایفروش

 

کلام آخر

 

شما با گذاشتن کمی وقت در این سایت ها و ثبت نام در هر کدام از آن ها که یک دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد می توانید تبلیغات خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.
سعی کنید برای تبلیغات خودتان از کپشن های خوب استفاده کنید. همچنین می توانید از شعارهای مناسب استفاده کنید و از تصاویر ، کاورهای جذاب استفاده کنید تا بازدهی خوبی برایتان داشته باشد.

 

 

اشتراک گذاری:

2 پاسخ

  1. سایت نردبان در زمینه تبلیغات و ثبت آگهی فعالیت می کند به محض ثبت آگهی دیگه منتظر تایید نمی
    مونی و آگهی شما در همون لحظه در صفحه اول و اصلی قرار می گیرد. در حالیکه در سایتهای دیگه
    باید منتظر تایید بمونی و پس از تایید هم، آگهی شما در گروههای مربوطه قابل مشاهده است نه در
    صفحه اصلی
    http://www.nardoban.com

  2. سلام وقت بخیر یکی دیگه از سایت های رایگانی که کاملا مناسب کسب و کارهاست، سایت چچیلاس هستش که به تمام مشاغل این امکان رو میده که بدون هزینه کسب و کارشون رو معرفی کنن و دیده بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *