معرفی بهترین سایت های خرید و فروش NFT

samad sepehri

ان اف تی ها چند سالی هست که به وجود اومدن و این چند مدته سر و صدای زیادی هم به پا کردن و همینطور به سرعت رو به رشد هستن میشه گفت دنیای دیجتال داره خیلی سریع تر رشد میکنه و آینده روشنی برای ان اف تی ها هست. در این مقاله معرفی بهترین سایت های خرید و فروش NFT رو بهتون معرفی می کنیم.

چرا ان اف تی ها انقدر با ارزشن؟

اگه از بازار ارز های دیجیتال عقب موندی از بازار ان اف تی ها جا نمون. ان اف تی ها الان مثل بچه هستن که دارن سریع بزرگ میشن. اینکه ان اف تی ها چی هستن ساده بخوام بگم مثلا منی که نقاش هستم میام یک نقاشی رو می کشم و اون رو تبدیل به ان اف تی می کنم. میتونم این نقاشی رو 1 ان اف تی بکنم فقط یک نسخه از این ان اف تی داشته باشم یا چند تا و بعد به صورت ان اف تی ثبتش می کنم و شخصی میاد اون نقاشی رو میخره نگه میداره تا ارزشش بالا تر بره. یا میتونه همون رو بفروشه به یک نفر دیگه و اون نفر دیگه بفروشه به یک نفر دیگه. تو پادکست 7 مزیت مهم (NFT) ان اف تی مزیت ان اف تی به طور کامل درباره فواید و مزیت های nft صحبت کردم.

نکته جالبش اینه که وقتی این ان اف تی رو میخوایم بسازیم میگیم که از فروش این ان اف تی مثلا 10 درصد به من بده. به عنوان مثال این نقاشی رو من میزارم 1 اتریوم شخص اول میخره این 1 اتریوم کامل مال منه شخص دوم میاد این نقاشی من رو میزاره 5 اتریوم برای فروش بازم از این 5 اتریوم 10 درصدش به من میرسه. این تا جایی که ادامه داشته باشه سودش به من میرسه جالبه نه. ان اف تی فقط برای هنرمند ها نیست برای صنعت بازی میشه ازش استفاده کرد. برای کار های دستی، برنامه نویسی و حتی دنیای زنده اصلا می تونید یایید زمین خودتون رو ان اف تی کنید.

برای کسب درآمد از ان اف تی ها چه روش هایی وجود داره؟

چند تا راه برای اینکه بتونید از ان اف تی ها بهره ببرید و کسب درآمد کنید دارید.

اولین راه اینه که ان اف تی بسازید و بفروشید. (آموزش ساخت ان اف تی رو هم به زودی قرار میدم )

دومین راه اینه که ان اف تی هایی که سایر کاربرا ساختن رو خرید و فروش یا نگهداری کنید.

سومین راه اینه که توکن اون سایتی که بستر خرید و فروش ان اف تی ها رو براتون ایجاد کرده رو خریداری کنید و نگهداری کنید تا بعد از بالا اومدن قیمتش بتونید بفروشید.

پیشنهاد برای مطالعه: ان اف تی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

بهترین سایت های خرید و فروش NFT

خب برای اینکه بتونیم ان اف تی ایجاد کنیم یا بتونیم خرید و فروش انجام بدیم باید داخل سایت های مخصوص NFT عضو بشیم. بهترین و معتبر ترین سایت هایی که تو این زمینه فعالیت می کنن عبارت اند از:

1-سایت رریبل (rarible)

توکن و سایت rarible میشه گفت جای لوکس برای پولدار ها هست خرید و فروش های بالایی در این سایت میشه. ثبت نام در این سایت رایگانه و به راحتی میتوانید ثبت نام کنید. این سایت با اتریوم کار میکنه. و برای ساخت و فروش ان اف تی باید هزینه پرداخت کنید الان که این مطلب رو مینویسم تقریبا 150 دلاره و طبق اخباری که هست و آپدیت های جدید اتریم قراره این مبلغ کاهش پیدا کنه. و اگه شما بتونید ان اف تی هایی بسازید که استقبال خوبی ازشون بشه قطعا چندین برابر این مبلغی که برای ایجاد ان اف تی میدید در میارید. خوبی ان اف تی ها اینه که تحریم ندارن و هیچ کشوری رو تحریم نمیکنن.

سایت رریبل سایتی لوکس برای خرید و فروش ان اف تی

2. سایت اوپن سیا (opensea)

سایت opensea هم میشه گفت یکی از اون خوباست و معامله های خوبی در این سایت میشه. در این سایت هم برای اینکه بتونید ان اف تی بسازید باید چندین دلار هزینه کنید این سایت هم بر پایه اتریوم هست.

سایت اوپن سیا برای معامله NFT

3. سایت وکس (WAX)

سایت وکس بر پایه توکن وکس هست و ثبت نام در این سایت رایگانه و این امکان رو میده که رایگان بتونید NFT ایجاد کنید البته اینم محدوده و برای ایجاد NFT بهتون رم و سی پی یو میده که بعد از ساخت چند تا ان اف تی رم پر میشه و باید توکن وکس خریداری کنید و بعد تبدیلش کنید به رم تا بتونید ان اف تی بسازید.

سایت وکس سایتی فوق العاده برای خرید و فروش ان اف تی

این مقاله آپدیت میشه لطفا ما رو دنبال کنید و اگه شما هم سایت هایی برای خرید و فروش NFT و یا ایجاد ان اف تی می شناسید معرفی کنید تا بقیه کاربران عزیز هم استفاده کنند.

اشتراک گذاری:

14 پاسخ

  1. سلام هنوز قيمت ساخت توكن در سايت rarible تعقيري نكرده ؟

  2. سلام من از توهماتم تابلو میسازم حالا یا متحرک یا ثابت میتونم تو ان اف تی بفروشم؟ تا حالا هیچ کجای دنیا مثل تابلوهای من کشیده نشده

    1. بله میتونید اینکار رو انجام بدید و به صورت ان اف تی دربیارید و بفروشید.

    2. سلام و روز عالی بخیر عکسی از نمونه تابلوهاتون.میتونم ببینم تا نظر بدم

  3. سلام وقتتون بخیر
    در مورد پلتفرم treasurland و روش و قوانین ساخت و فروش nft در آن توضیح دهید و راهنمایی کنید لطفا

  4. سلام اگر بخواهید برای من ان اف تی بسازید چقدر هزینه میگیرید بایننس بهم ۴۰ هزار عدد ان اف تی داده

  5. سلام
    ممنون از مقاله خوبت.
    شما خودتون هم توی اینکار هستین؟ من مشکلم فروش nft هستش ینی مرحله ساخت رو همه میتونن ولی خب بدون تبلغ اصلا فروش نمیره! ممنون میشم اگه تجربه ای در این زمینه دارین راهنماییم کنید

    1. سلام وقت بخیر
      بله در این مورد به زودی محتوا تولید میکنم همراه با پادکست که هم شما هم سایر دوستان بتونن استفاده کنند

  6. سلام وقتتون بخیر
    من ی طراحم ک بهم پیشنهاد شد کارام رو ب صورت ان اف تی بفروشم ولی هیچی در این باره نمیدونم مخصوصا درمورد تبدیل پول و اینا
    اگر امکانش هست راهنماییم کنید باید چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *